For Elfin Travel

halaskargazi cd. somer apt. 3131 şişli (Şişli / İstanbul / Türkiye)
    090-212-3430222 090-212-3430908
    Neslihan Çavuş (Yönetim Kurulu Başkanı, CEO, Genel Müdür)

Ürün Etiketleri

19 Mayis Karadeniz Turu

• Ürün Adı : 19 Mayis Karadeniz Turu

Ürün Hakkında

SARP’A KADAR KARADENİZ ÖYKÜSÜ

18.05.2009 / 27.05.2009

9 GECE 10 GÜN
    (8 GECE OTEL KONAKLAMASI)

18.05.2009 Pazartesi

Saat: 21:30 Bakırköy İncirli Boyner Çarşı önü
    22:00 Mecidiyeköy kat otoparkı
    22:30 Kadıköy Evlendirme Dairesi önünden hareket ile Bolu-Gerede-Çankırı yol güzergahından Çorum’a gece yolculuğu.

19.05.2009 SALI ÇORUM – HATTUŞAŞ ANTİK KENTİ – BOĞAZKÖY – TAPINAK – YAZIKAYA

Sabah otelimize giriş ve alınan sabah kahvaltısı sonrası odalara yerleşme.(odalar boş ise) Kısa bir dinlenme sonrası saat 11:00 de rehberimiz eşliğinde Galatya’nın ilk durağı olan Hattuşaş Antik Kentine hareket.Yaylalar arasında yapacağımız yolculuk sonrası Boğazköy Antik Kente varış.Büyük Tapınak gezisinin ardından Büyükkale,Nişantaşı,Güneykale,Kral Kapısı,Tapınaklar,Yerkapı,Aslanlı Kapı gezileri sonrası geri dönüyoruz ve Kral Tutalya ile diğer Tanrıların kabartmalarını görebileceğimiz Anadolu’nun en geniş panteonu olan Yazılı Kaya’ya gidiyoruz.Gezi sonrası otelimize dönüş,akşam yemeği ve konaklama.

20.05.2009 ÇARŞAMBA AMASYA–HAZERANLAR KONAĞI–ÇAKALAR TEPESİ–KALE–KAYA MEZARLARI-SAMSUN

Sabah otelimizde alacağımız erken kahvaltı sonrası Amasya’ya hareket.(92km)Ferhat ile Şirin’in su kanallarını görerek Amasya’ya varış.Gezimize Hazeranlar Konağı’nı gezerek başlıyoruz.Amasya Kalesi ve kalenin içindeki Kral Mezarları,Yeşilırmak üzerindeki Cumbalı Evler,II.Beyazıt Külliyesi,Gök Medrese,Şehzadeler Parkı,Saat Kulesi,Müze(mumyalar dikkatinizi çekecektir) gezimizin ardından öğle yemeğimizi(ekstra)Ali Kaya Restoranda Amasya’yı kuş bakışı izleyerek alıyoruz.Yemek sonrası Samsun’a hareket.(131km)Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı ve İlk Adım Anıtı gezileri sonrası Otobüsümüz ile yapacağımız şehir turunun ardından otelimize giriş ve odalara yerleşme.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

21.05.2009 PERŞEMBE ORDU–BOZTEPE–HARŞİT VADİSİ–KARACA MAĞARASI–ZİGANA GEÇİDİ–HAMSİKÖY- SÜMELA MANASTIRI

Sabah otelde alınan erken kahvaltı sonrası Ordu’ya hareket.Denizden 485 metre yükseklikteki Boztepe’ye çıkıyor ve kenti kuşbakışı seyrederken çaylarımızı yudumluyoruz.Otobüsümüz ile yapacağımız kısa bir şehir turu sonrası Harşit Vadisinden geçerek Gümüşhane ‘nin İlçesi olan Tortul’daki sarkıt ve dikitleri ile meşhur Karaca Mağarasını geziyoruz.Gezi sonrası Zigana Geçidine hareket ediyoruz.Geçitten çıktığımızda verilen molada geçit öncesi doğal yapı ile geçit sonrası yapının farklılığını göreceksiniz.Altıntepe Milli Parkında yeşilin 1001 tonunu görerek Sümela Manastırına çıkıyoruz.Konumu ve mimarisi bizleri şaşkına çevirecek manastır gezisi sonrası otelimize giriş,akşam yemeği ve konaklama.

22.05.2009 CUMA İYİDERE – İKİZDERE – KÖNÇER YAYLASI – ANZER KOVANLARI – ÇAY FABRİKASI

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı sonrası İyidere,İkizdere Vadisinden yol alarak güzergahımızdaki Könçer Yaylası ile Biberoğlu Yaylasından geçerek Ovit Dağı Termal Kaynakları ile 12 ay hiç erimeyen buzul gölleri görüyoruz.Yolumuz üzerinde bulunan Karakovanlar arasında fotoğraf çekiyor ve Rize’ye hareket ediyoruz.Çay fabrikasında çayın işlenişi hakkında bilgi aldıktan sonra çay alışverişimizi yapıyor ve Rize Kalesine çıkıyoruz.Yöreye özgü Rize bezi satış mağazalarına da uğrayıp otobüsümüz ile yapacağımız şehir turunun ardından Hopa’ya hareket ediyoruz.Hopa’da bulunan otelimize giriş ve odalara yerleşme.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

23.05.2009 CUMARTESİ SARP SINIR KAPISI – ÇAMLIHEMŞİN – FIRTINA VADİSİ – AYDER YAYLASI – MİKRON - ZİLKALE

Tümünü göster
    For Elfin Travel
    halaskargazi cd. somer apt. 3131 şişli (Şişli / İstanbul / Türkiye)
    090-212-3430222
    e-Sirket.com bir nette interactive projesidir Hata bildir